Home Fulfilment Offerte Tarieven

Fulfilment Tarieven

Wat kost e-fulfilment? Dit zijn de tarieven van Snappex Fulfilment.

Welke kosten zijn er?

Door de hoeveelheid aanvragen in combinatie met de drukte van de feestdagen in het vooruitzicht nemen we voorlopig geen nieuwe aanvragen in behandeling.

De tarieven voor het uitbesteden van je opslag, orderverwerking en verzending zijn sterk afhankelijk van je verzendprofiel, waaronder: het aantal unieke producten dat je kunt verzenden, de afmetingen van je producten, het gemiddeld aantal orderregels en artikelen per zending.

Onze tarieven zijn verdeeld in drie componenten:

De genoemde tarieven zijn exclusief BTW en indicatief. Op basis van jouw profiel en situatie kan altijd een offerte op maat gemaakt worden, de tarieven in de offerte kunnen afwijken van onderstaande tarieven.

Pick, pack & send

Voor de hypermoderne orderverwerking door PostNL hanteren wij een all-in tarief per order vanaf 6,45 euro. Dit tarief is inclusief:

  • Orderpicken eerste artikel
  • Verpakking en vulmateriaal
  • Pakbon voorzien van eigen logo en begeleidende tekst
  • Bezorging via PostNL Pakketten als standaard pakket
  • Track&Trace notificaties naar ontvanger per e-mail en de via app van PostNL
  • Late cut-off tijd van 22.55 uur met pakketten

Verstuurd u brievenbuspakketten? Dan kunnen we een order verwerken vanaf 4,55 euro met een cut-off tijd van 20:55.

Inslag- & opslagkosten

Voor de binnenkomende goederen wordt een standaartarief gerekend per uniek artikel of per homogene pallet. Op basis van jouw situatie kijken we er samen naar hoe we deze kosten zo laag mogelijk kunnen houden.

Kies je voor de opslag (warehousing) van je goederen bij PostNL, dan wordt je voorraad veilig opgeslagen in een beveiligd magazijn. Met dagelijkse rapporten van je voorraad kun jij je focussen op inkoop en besparen op de operationele kosten.

Middels een slim algoritme zal PostNL de meest effectieve manier van opslag bepalen. Meestal is dit een combinatie van opslag per: palletplaats, legbord en autostore, waarbij opslagkosten en snelheid (cut-off van 23:00) continue in balans worden gehouden.

Support & Automatisering

Door onze support en automatiseringsoplossingen zorgen we er voor dat je tijd bespaart met de activiteiten in jouw webshop, het afhandelen van de orders en je administratie.

Ons team brengt je pro-actief op de hoogte van de statussen van de orders, zowel bij fulfilment als bij de bezorging door PostNL. Daarnaast kun je altijd in je persoonlijke omgeving inloggen om de actuele statussen van je voorraad, orders en Track & Trace in te zien.

  • Realtime inzage in je persoonlijke omgeving
  • Koppeling met jouw webshop en bol.com om je orders automatisch te verwerken
  • Dagelijkse rapporten met de statussen van de orders, backorders en voorraad

Voor de support & automatisering brengen we een maandelijks bedrag in rekening, afhankelijk van de staffel waarin je valt.

Offerte aanvragen

Door de hoeveelheid aanvragen in combinatie met de drukte van de feestdagen in het vooruitzicht nemen we voorlopig geen nieuwe aanvragen in behandeling.